Branding as a service: jouw branding op topniveau voor een vast bedrag per maand. Alle tarieven zijn vooraf duidelijk, dus geen verrassingen.
Van tevoren geven we duidelijk aan wat we als branding bureau van plan zijn. Wij investeren vooraf in het traject, en je neemt daarbij een abonnement op de geleverde diensten of middelen. Zie het als een merkabonnement.
Stap voor stap nemen we jullie mee in dit proces. Jij weet aan de voorkant precies wanneer we wat gaan opleveren en wij wanneer we wat moeten ontwikkelen. Wel zo prettig.
Je bepaalt dus zelf wat je uitgeeft, en hoe snel je groeit in afname. Want als jullie groeien, dan groeien wij ook. Rise by lifting others.
BRANDING AS A SERVICE
In een status gedreven economie helpen wij mensen niet te vertellen wat ze zouden kunnen zijn (reclamebureau), maar te vertellen wie ze echt zijn (branding). Om mensen trots te maken op zichzelf helpen we ze vervolgens dit verhaal aan zoveel mogelijk mensen te vertellen (marketing). Ons team begrijpt zowel de verhaalkant als de marketingkant, en werkt samen als in een goed huwelijk.
01. Branding as a service – Kick-off
De kick-off is de aftrap van het project. Hierin maak je kennis met het team dat voor je gaat werken, en wordt de projectplanning besproken.
02. Identiteitssessie
In deze sessie vragen we je het hemd van het lijf. We willen alles van je weten. Waarom je ooit begonnen bent? Waarvoor jij ‘s ochtends je bed uit stapt? En hoe jij het merk zou omschrijven als het een mens zou zijn. Op deze manier leren we jullie echt kennen. Who are you?
03. Merkonderzoek
Niets is vanzelfsprekend. In deze stap gaan we op onderzoek uit. Hoe omschrijven de stakeholders van jouw merk je? En weten jouw medewerkers eigenlijk wat de visie van het merk is? Dit is tevens de basis van je employer branding.
04. Merkadvies
Al deze elementen hebben invloed op het merk. Deze worden verwerkt en hier wordt een strategie op geformuleerd. Er worden adviezen uitgebracht over communicatieve uitingen en er wordt een richting geformuleerd voor het merk.
05. Merkidentiteit
Het merkverhaal moet vastgelegd worden. Een merkverhaal bestaat uit een gedachtegoed, een strategie en een persoonlijkheid. Deze wordt opgeschreven in een brand code. Wanneer dit staat wil je nooit meer van je merkidentiteit afwijken.
06. Branding as a Service – Branding Plan
Branding as a service is gebaseerd op een gestructureerd plan. Een goed verhaal vertelt zichzelf niet. Hiervoor wordt een branding plan geformuleerd. Hoe gaan we dit verhaal vertellen?
Voor wie is branding as a service?
Branding as a service is eigenlijk voor elk MKB bedrijf geschikt. Enkele voorbeelden voor wie we op dit moment actief zijn:
Rewind Fans & Electronics
De Corten Shop
Beuningen IT
Metabool Gezond
Meer weten of de mogelijkheden ontdekken?
Neem dan contact op via onze website of bel naar 024-2022166.